Aģitācijas izdevumi

Divas partijas iztērējušas teju visu summu limitētajiem aģitācijas izdevumiem 16.05.2014

Līdz 15.maijam divas partijas ir sasniegušas 98% likumā Eiropas Parlamenta vēlēšanām pieļaujamo izdevumu apmēru limitētajiem aģitācijas izdevumiem - visu veidu reklāmas izvietošanai, labdarības pasākumu finansēšanai un sponsorēšanai, ziņo LETA.

Viena partija jau iztērējusi 89% no atļautajiem aģitācijas tēriņiem 13.05.2013

Priekšvēlēšanu laikā, līdz 10.maijam, vairāk nekā pusi no atļautā izdevumu apmēra ir iztērējuši astoņi politiskie spēki, bet viens sasniedzis 89% no atļautās aģitācijas izdevumiem, portāls "Delfi" uzzināja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB).